پیرو موعود

مذهبی بسیار است؛باید مذهبی ها را مهدوی کنیم

پیرو موعود

مذهبی بسیار است؛باید مذهبی ها را مهدوی کنیم

پیرو موعود

--=بسم الله الرحمن الرحیم=--
دستنوشته های یک گنهکار پشیمان . . .
جنگ هنوز ادامه دارد . . .
در های شهادت باز باز است . . .
#قرارناالمقاومه
#المقاومه_حتی_الفرج
ما میخواهیم علی اکبر های امام زمانمان باشیم
پیرو موعود
یاحق

بیدار شو

چهارشنبه, ۲۱ فروردين ۱۳۹۲، ۰۷:۲۹ ب.ظ
بسم الله الرحمن الرحیم
سلام
بیدار شو!!!!!!
داشتم با خودم فکر میکردم مگه سر سفره تحویل به خدا نگفتم خدایا حال من رو به بهترین شکل خوب کن؟
چرا خودم برای خوب شدن و عوض شدن تلاش نمیکنم؟:wow:
فکر کردم که بهتره عوض شم خیلی عوض اومدم تو میدون جنگ پس باید جدی برخورد کنم تا دشمن بترسه همه باید اینطور باشند
اینجا نیستیم برای بازی برادرم ،خواهر جنگه جنگ نرم چنگم با کسی شوخی نداره پس منم باید جدی کار کنم و بیدار باشم تا دشمن از خواب بودن سوءاستفاده نکنه
با شما هم هستم سعی کنید دیگه حاشیه نداشته باشید بخوایید یا نخوایید زمینه ساز ظهورید پس باید کار کنید و تو جنگ کم نیارید
حالا فهمیدم سپاه مهدوی هم حرف بدی نبود و خوبه!
منم از ابن به بعد --= فرمانده هستم=-- :kotak2:و فرماندهی بد و خشن:kotak2: در مقابل دشمن اما یه خادم برای شما و سربازان امام زمان
پس کمک کنید با هام نزاریم دشمن حرکتی کنه و از حاشیه دور باشیم
و بدانید پیروزی نهایی برای خودمونه!
میجنگم اخرش یا شهادته یا پیروزی همین!
فرمانده سپاه پیروان موعود
http://dl.p313.ir/img/di/4GMY/002_copy.png
یا حق
۹۲/۰۱/۲۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد جهاد | مَـأمـولـ |

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی