پیرو موعود

مذهبی بسیار است؛باید مذهبی ها را مهدوی کنیم

پیرو موعود

مذهبی بسیار است؛باید مذهبی ها را مهدوی کنیم

پیرو موعود

--=بسم الله الرحمن الرحیم=--
دستنوشته های یک گنهکار پشیمان . . .
جنگ هنوز ادامه دارد . . .
در های شهادت باز باز است . . .
#قرارناالمقاومه
#المقاومه_حتی_الفرج
ما میخواهیم علی اکبر های امام زمانمان باشیم
پیرو موعود
یاحق

بتمن یا مهدی؟!!!!!!

شنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۲، ۰۷:۲۵ ب.ظ

ما درجنگ نرم با نیرویی روبه رو هستیم که به ظهور مهدی موعود باور قلبی دارند سند ان هم جاسوسانی در مسجد سهله و دوربین هایی که کعبه را کنترل میکنند و دیگر اعمال و حرکات دشمن که همه در راستای جلوگیری از اتفاق افتادن انقلاب جهانی حضرت مهدی میباشد .


 

دشمن بااحادیث ما اشناست تا حدی که سازمان جاسوسی امریکا "سیا" با توجه به روایات واحادیث حضرت ایت الله خامنه ای را سید خراسانی معرفی کرده است این امر نشان میدهد تمامی فعالیت های مهدوی و هر چیزی که به حضرت مهدی ختم میشود رصد میشود.


 

این مقدمه ای بود بر انکه بدانیم با ارتشی منظم روبه رو هستیم که حتی یک فیلم خارج از عملیات نرم نمیسازد تا حدی که اگر به انیمیشن هایی که برای کودکان ساخته میشود دقت کنید به این نتیجه خواهید رسید .


 

امروزه جنگ ،جنگ تفکرات است دشمن به گونه ای عمل میکند که خود ما سمت او برویم و متاسفانه با عدم اگاهی مردم و یا صحبت های افرادی که وقتی نام جنگ نرم را میشوند تمسخر میکنند تا حدی به هدف خودشون رسیدن ، این افراد نمیدانند که خود قربانی جنگ نرم هستند.


 

اصلیترین و تاثیر گذار ترین ارگان ها برای کار فرهنگی و مهم ترین سنگر در حوزه جنگ نرم خانواده است ، که اگر دشمن این سنگر را فتح کنند دیگر امیدی برای پیروزی نداریم


 

امروزمنجی کودکان ما شده است بتمن واسپایدرمن ، این است که میگویم دشمن یک حرکت خارج از عملیات نرم انجام نمیدهد ، تمام این شخصیت هایی که امروز شده اند الگوی کودکان ما همه نقش منجی را بازی میکنند و پدر و مادر که وظیفه تربیت کودک را دارند خود شده اند مبلغ تفکرات غربی و منجی های دروغین !!


 

بهترینراه فرهنگ سازی مهدوی ، ترویج فرهنگ مهدوی در خانواده است که نیاز به همکاری پدر و مادر دارد که وظیفه تربیت فرزندان را دارند اگر از همین ابتدای کودکی به او بفهمانند که بتمنو اسپایدر من منجی نیستند کودک انها را الگو عمل نمیگیرد و به دنبال منجی حقیقی میگردد حال پدر و مادر باید از منجی حقیقی عالم بشریت برایش بگویند حال الگوی عملی و رفتاری کودک میشود مهدی فاطمه و بنیان ان خانواده بنیان مهدوی خواهد شد و اگر این کودک نیز در اینده زندگی و خانواده ای تشکیل دهد، بدون شک خانواده ای مهدوی تشکیل خواهد داد به این ترتیب فرهنگ مهدوی سینه به سینه منتقل خواهد شد .


 

یکی دیگراز اثرات خوب این فرهنگ سازی مضطر شدن کودک در اینده خواهد بود این کودک دیگر منجی خود را میشناسد و میداند که اگر او بیاید تمامی مشکلات او برطرف خواهد شد و مهدی فاطمه در حقیقت نجات گر او خواهد بود بنابراین برای رسیدن به زندگی پر از ارامش و مهر و عدالت برای رسیدن به روشنایی و ظهور منجی موعود تلاش خواهد کرد .

موفق باشید
یاحق

۹۲/۰۵/۲۶ موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد جهاد | مَـأمـولـ |

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی