پیرو موعود

مذهبی بسیار است؛باید مذهبی ها را مهدوی کنیم

پیرو موعود

مذهبی بسیار است؛باید مذهبی ها را مهدوی کنیم

پیرو موعود

--=بسم الله الرحمن الرحیم=--
دستنوشته های یک گنهکار پشیمان . . .
جنگ هنوز ادامه دارد . . .
در های شهادت باز باز است . . .
#قرارناالمقاومه
#المقاومه_حتی_الفرج
ما میخواهیم علی اکبر های امام زمانمان باشیم
پیرو موعود
یاحق

مهدی زهرا برا من !!!

شنبه, ۳۰ آذر ۱۳۹۲، ۰۷:۳۳ ب.ظ
بسم الله الرحمن الرحیم
سلام


چند روز پیش یکی از دوستان فشن یه حرفایی بهم زد که سوختم منم جواب دادم بهش؛جوابی که عقیده قلبی خودم هست و خواهد بود


همسنگران عزیز اهنگش بر اساس این شعر هست وسط هاش خودتون اهنگش رو ردیف کنید

=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-


قرار شهرک براتو                 قرار با مهدی برا من


میترا و لادن براتو                 روضه زهرا برا من


خنده با دختر براتو               خنده مهدی برا من
 
شرط بندی براتو                 عهد با مهدی برا من


ماشین پورشه براتو           سفینه النجاه حسین برا من


ظریف اشتون برا تو             سیاست علی برا من


امینم و هیچ کس برا تو         اکبر و قاسم برا من


سایت های ناجور برا تو        سایت مهدوی برا من


فیس بوک و ویچت برا تو      تالار پیروان موعود برا من


شهوت دنیا برا تو                رضایت مهدی برا من 


تمام دنیا برا تو                        مهدی زهرا برا من


لذت اینجا برا تو                     خوشی اونور برا من


دیدی همش که شد برا من    رو سیاهی و گناه برا تو




این رو به اون کسایی گفتم که تمام زندگیشون تو شهوت های این دنیا خلاصه میشه و فکر همه چی هستن جز امام زمان،همه کار میکنن جز برای امام زمان
برای امامی که زنده است و وظیفه هممون کار برای اقاست


یاحق
۹۲/۰۹/۳۰ موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد جهاد | مَـأمـولـ |

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی