پیرو موعود

مذهبی بسیار است؛باید مذهبی ها را مهدوی کنیم

پیرو موعود

مذهبی بسیار است؛باید مذهبی ها را مهدوی کنیم

پیرو موعود

--=بسم الله الرحمن الرحیم=--
دستنوشته های یک گنهکار پشیمان . . .
جنگ هنوز ادامه دارد . . .
در های شهادت باز باز است . . .
#قرارناالمقاومه
#المقاومه_حتی_الفرج
ما میخواهیم علی اکبر های امام زمانمان باشیم
پیرو موعود
یاحق

همایش برگزار نشد....!!!!!!!

جمعه, ۹ خرداد ۱۳۹۳، ۰۸:۳۱ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام

شاید بعضی از دوستانم از دیدن این پست ناراحت و متعجب بشند ولی اصلا برام مهم نیست،زیاد سرتون رو درد نمیارم و سریع میرم سر اصل مطلب؛همایش مدافعان حریم ولایت شاید از نظر خیلی ها به بهترین شکل برگزار شد اما از نظر من اصلا برگزار نشد...

چون گل مراسم از نظر من صحبت های همسر شهید مددخانی بود و امید داشتم شاید با این کار بتونم از غربت این شهید مظلوم و خانواده شون کم کنم اما عزیزان بسیار بصیر شرکت کننده ،هیچ توجه ای به این قسمت برنامه نداشتند و این یعنی آقای محمد جواد سالم برو بمیر....

دیشب به خودم قول دادم که این کاستی رو در اولین فرصت یه جوری جبران کنم و میکنم.....

نکته دیگر که ناراحتم کرد،یاداوری ماجرای کوفه بود،عهدنامه ای که حتی خبرنگار ایرنا تو گزارشش گفته بود بیانیه اعضا در اعتراض به فتنه بی حیایی،این یعنی هیچ کس اون عهد نامه که عهدی با امام زمان بود رو نخوند ولی امضا کرد،یعنی اینکه داستان کربلا همچنان ادامه دارد...

به عکس دقت کنید اصلا متن عهدنامه پایین هست و دوستان با دفتر نقاشی اشتباه گرفتنش....

همایش شلوغ بود،خیلی شلوغ به طوری که افرادی مجبور بودن و لطف کردن و روی زمین نشستن،یه دور زدم تو سالن و از همه شون حلالیت گرفتم ولی بازم شرمنده شون هستم....

اما شلوغی جمعیت و حضور معاون فلان جا و فرمانده فلان جا اصلا برام مهم نبود حضور چند نفر تمام انرژی من بود،چند نفر که لطف کردن و امدن و واقعا خوشحالم کردن و حضورشون ارمش بخش بود برام

اولین نفر همسر محترمه شهید غریب مددخانی،برادران عزیزم مصطفی. ا،محمد رضا.ش،محمد.ح،مهدی.ک و حضور برادری که وقتی پیامک داد که میام به شدت تعجب کردم و به شدت خوشحال شدم،آقا محمد مبین رستمی

و نبود یک نفر که بودنش یه جورایی از همه برام مهم تر بود و احتمال میدم این پست رو بخونه اذیتم کرد،دوست داشتم باشه ولی خب نبود... در عوض در حرم امام رضا(ع) دعاگویم بود(شک دارم دعا کرده باشه)....

کاملا بی ربط:

چهارشنبه تو راه برگشت به این نتیجه رسیدم که هرجایی بوی عاشقی نمیده،به یه سری از حرف های مجید رسیدم که گاه به طرز زیرکی بیان میکرد حرف هایی در مورد آقایان.....

به این نتیجه رسیدم نه جماران،نه قرارگاه فلان هیچ کدوم مسجد الزهرا(س) نمیشه...

شکر خدا اول مسجد الزهرا هستم بعد هرجای دیگه.....
التماس دعای فرج
۹۳/۰۳/۰۹ موافقین ۱ مخالفین ۰
محمد جهاد | مَـأمـولـ |

نظرات  (۲)

۱۰ خرداد ۹۳ ، ۰۰:۵۹ ابوالفضل رفیعها
بسم الله
سلام برادر
خیلی خرابی ظاهرا ؟
خوبه
آدم وقتی موتورش می یاد پایین تازه یعنی راه افتاده
التماس دعا
در کل همایش بدی نبود،فقط سالن کوچک بود!!!!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی