پیرو موعود

مذهبی بسیار است؛باید مذهبی ها را مهدوی کنیم

پیرو موعود

مذهبی بسیار است؛باید مذهبی ها را مهدوی کنیم

پیرو موعود

--=بسم الله الرحمن الرحیم=--
دستنوشته های یک گنهکار پشیمان . . .
جنگ هنوز ادامه دارد . . .
در های شهادت باز باز است . . .
#قرارناالمقاومه
#المقاومه_حتی_الفرج
ما میخواهیم علی اکبر های امام زمانمان باشیم
پیرو موعود
یاحق

شرمنده ام!

جمعه, ۲۰ تیر ۱۳۹۳، ۰۳:۳۲ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام


http://dl.p313.ir/up/do.php?img=1352

این چند وقت انقدر مشغله داشتم که حتی برای نوشتن یک مطلب در وبلاگم اقدام نکردم،وبلاگی که حرف های دلم بود!

اما امروز جمعه است،باورتان میشود جمعه ها سایت ها هم تعطیل است!سنگر های مجازی حزب الله جمعه ها به روز نمیشود و همین شد دلیل نوشتن امروزم+یک جمله ویران کننده:

نکنه وقتی امام زمان اومد مجازی باشی و پشت همین سیستم قایم شی!


جمله بالا رو کسی بهم گفته که خودش از رفیقاش جامونده اصلا دوست نداره پسرش مثل خودش یه عمر حسرت بکشه...حسرت استرس و درنهایت ترس که اگر شهید نشیم میمیرم!

این جمله تمام دنیا رو روی سرم خراب کرد،و یه لحظه تمام سیر زندگی روزانه ام از جلوی چشمم رد شد...انقدر شرمنده شدم که نمیتونم نگاهم رو به مطالبم قبلی بندازم،دم از شهادت میزدم ولی الان که فکرمیکنم شیوید هم نمیشم چه برسه به شهــیـــد!

شرمنده ام آقا؛سایت مهدوی راه انداختم و برچسب یه آدم مهدوی به خودم زدم،اما زندگیم رنگ مهدوی نداشت

شرمنده ام آقا؛ادعا داشتم ولی عمل نداشتم

شرمنده ام آقا؛که عـــهـــد شکنم از فیلتر شکنم فعال تر بود


آقا جان،خودمیدونم فقط ادعا داشتم،میدونم هیچ کاری نکردم،عوضش فقط گناه کردم اما شما از دل من خبر دارید...همیشه با وضو پشت سیستم نشستم و با نیت مطلب نوشتم

میدونید ته دلم عاشقتونم،شما هم یه اراده قوی بهم بدید برای ترک گناه و مهدوی شدن


پیرو نوشت:

شاید من مجازی نباشم دیگه امام زمان هم برام مجازی نباشه!


به امید ظهور مولا و سرومان حضرت حجت که صد البته نزدیک است

یاحق

۹۳/۰۴/۲۰ موافقین ۱ مخالفین ۰
محمد جهاد | مَـأمـولـ |

شرمنده ام

پیرو موعود

نظرات  (۲)

سلام
خوبه فقط یادت باشه؛ شرمندگی زمانی ارزش داره که پشت کار برای آدم بسازه!
خدا قوت...
سلام
از متنات خوشم میاد
تیکه های جالبی میندازی و جمله های کوتاه خوبی میگی
کاربرد داره
التماس دعا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی