پیرو موعود

مذهبی بسیار است؛باید مذهبی ها را مهدوی کنیم

پیرو موعود

مذهبی بسیار است؛باید مذهبی ها را مهدوی کنیم

پیرو موعود

--=بسم الله الرحمن الرحیم=--
دستنوشته های یک گنهکار پشیمان . . .
جنگ هنوز ادامه دارد . . .
در های شهادت باز باز است . . .
#قرارناالمقاومه
#المقاومه_حتی_الفرج
ما میخواهیم علی اکبر های امام زمانمان باشیم
پیرو موعود
یاحق

دلم را میسپارم به خودت . . .

جمعه, ۹ بهمن ۱۳۹۴، ۰۱:۱۵ ق.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم 


مناجات زیبای شهید دکتر چمران :


خدایا ...

از بد کردن آدمهایت شکایت داشتم به درگاهت

اما شکایتم را پس میگیرم ...

من نفهمیدم! فراموش کرده بودم که بدی را خلق کردی تا هر زمان که دلم گرفت از آدمهایت، نگاهم به تو باشد ...

گاهی فراموش میکنم که وقتی کسی کنار من نیست ،

معنایش این نیست که تنهایم ...

معنایش این است که همه را کنار زدی تا خودم باشم و خودت ...

با تو تنهایی معنا ندارد !

مانده ام تو را نداشتم چه میکردم ...!

دوستت دارم ، خدای خوب من ...


پیرو نوشت:دلم را میسپارم به خودت . . .برای همیشه . . .

۹۴/۱۱/۰۹ موافقین ۳ مخالفین ۰
محمد جهاد | مَـأمـولـ |

نظرات  (۱)

سلام
شیفته چمرانم
خیلی شخصیت جذابیه
خیلی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی