پیرو موعود

مذهبی بسیار است؛باید مذهبی ها را مهدوی کنیم

پیرو موعود

مذهبی بسیار است؛باید مذهبی ها را مهدوی کنیم

پیرو موعود

--=بسم الله الرحمن الرحیم=--
دستنوشته های یک گنهکار پشیمان . . .
جنگ هنوز ادامه دارد . . .
در های شهادت باز باز است . . .
#قرارناالمقاومه
#المقاومه_حتی_الفرج
ما میخواهیم علی اکبر های امام زمانمان باشیم
پیرو موعود
یاحق

سیده زینب(س) . . .

پنجشنبه, ۲۶ فروردين ۱۳۹۵، ۰۱:۰۵ ق.ظ
بسم رب الشهدا . . .
سلام


چند سال پیش که میگفتند حرم حضرت زینب(س) در خطر است . . .
روز و شب فکر میکردم...که نکند...حرم...
نبش قبر حجر بن عدی تنم را لرزاند...نکند قبر زینب(س)...
شبی از همان شب های بی تابی خواب حرم را دیدم . . . قبل از آن حتی عکسی هم از حرم حضرت زینب(س) ندیده بودم و هیچ تصویر از حرم در ذهنم نبود...
خوابی که هنوز بعد از چند سال فراموش نمیکنم . . .
حرمی که دیده بودم دقیقا همان حرم سیده زینب (س) بود و من اولین بار حرم را در خواب دیدم  . . .
و حالا روز شماری میکنم برای اینکه بقیه خواب هم برایم اتفاق بی افتد . . .

#قلبی_یرید_السماء
#دلتنگی_یعنی_حال_من

جهت شادی ارواح طیبه شهدای مدافع حرم به خصوص شهدای مظلوم و گمنام دفاع از حریم اهل بیت(ع) صلوات


۹۵/۰۱/۲۶ موافقین ۱ مخالفین ۰
محمد جهاد | مَـأمـولـ |

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی