پیرو موعود

مذهبی بسیار است؛باید مذهبی ها را مهدوی کنیم

پیرو موعود

مذهبی بسیار است؛باید مذهبی ها را مهدوی کنیم

پیرو موعود

--=بسم الله الرحمن الرحیم=--
دستنوشته های یک گنهکار پشیمان . . .
جنگ هنوز ادامه دارد . . .
در های شهادت باز باز است . . .
#قرارناالمقاومه
#المقاومه_حتی_الفرج
ما میخواهیم علی اکبر های امام زمانمان باشیم
پیرو موعود
یاحق

۵ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۳ ثبت شده است

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام


--=بازسازی آزاد سازی خرمشهر (مردان آسمانی 2)=--

به گزارش پیروان موعود؛ نمایش مردان آسمانی 2 که به بازسازی واقعه آزاد سازی خرمشهر می پردازد همزمان با فرا رسیدن ایام الله سوم خرداد به همت ناحیه مقاومت بسیج جماران تهران برگزار می شود.

سرهنگ علی سالم فرمانده ناحیه جماران در گفتگو با خبرنگار پیروان موعود گفت: با هدف حفظ ارزش های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برنامه مردان آسمانی را در دستور کار خود قرار دادیم و در اولین مرحله اقدام به اجرای برنامه مردان آسمانی 1 در هفته دفاع مقدس کردیم که با استقبال خوب مردم مخصوصا قشر جوان مواجه شد و ما را بر آن داشت تا این حرکت فرهنگی و ماندگار را ادامه دهیم.

[تصویر:  dc.jpg]

وی با بیان اینکه مردان آسمانی 2 در هفته مقاومت و پایداری به مناسیت بزرگداشت سالروز فتح خرمشهر و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا برگزار می شود تصریح کرد: پیش تولید این نمایش از یک ماه پیش آغاز شده و بیش از 100 نفر در آن  فعالیت داشتند. از جمله دکورهایی که در مردان آسمانی 2 شاهد آن هستیم، حرم امام رضا(ع)، مسجد جامع خرمشهر، بازارچه خرمشهر، منزل شهید شاهرخ ضرغام و کافه های قدیمی خرمشهر است که هنرمندان با آیتم هایی از جمله اعزام به جبهه، انفجار، تیراندازی، ورود تانک و نورافشانی به همراه جلوه های ویژه صمعی و بصری به اجرای آن می پردازند.

[تصویر:  dfgagag.jpg]

نمایش مردان آسمانی 2 در روزهای یکم، دوم و سوم خرداد ماه از  نماز مغرب در اقدسیه، انتهای بزرگراه ارتش، کیلومتر 2 جاده لشگرک ( بلوار مردان آسمانی) برگزار می شود و ورود برای عموم آزاد است.


هرکی نره ضرر کرده
یاحق


محمد جهاد | مَـأمـولـ |
۳۱ ارديبهشت ۹۳ ، ۲۰:۰۳ موافقین ۲ مخالفین ۰ ۵ نظر
بسم الله الرحمن الرحیم
سلام

****************************************************************
به لطف خداوند متعال و عنایت امام زمان (عج)  در ادامه فعالیت های قرارگاه فناوری گروه پیروان موعود موفق به تولید نرم افزار مالتی مدیای دیگری از سری مجموعه (14 نور اسمانی ) با نام " ولی الله "  درباره شیر مرد تاریخ جهان و اسلام ، اسوه صبر و پایداری و وفا ، امام علی (ع) ، این پدر مهربان بشریت  شده ایم که در حال حاضر نسخه کم حجم این نرم افزار که برای کاربران اینترنتی می باشد در اختیار شما قرار خواهد گرفت.
نسخه اصلی این نرم افزار شامل بخش هایی از جمله:گالری صوت و تصویر،مقالات،داستان و اشعار،گالری تصاویر،داده نما و.... میباشد.



همسنگران عزیز میتوانند برای دریافت نسخه اصلی این نرم افزار(یک دی وی دی) شماره تماس و ادرس خود را به سامانه پیامک  
30005825000156  ارسال نمایند تا در اولین فرصت نرم افزار ارسال شود.
همچنین عزیزانی که تمایل به همکاری و عضویت در تیم طراحی نرم افزار را دارند رزومه و اطلاعات تماس خود را به ادرس ایمیل:
fanavari@p313.ir
ارسال نمایند
بی صبرانه منتظر شنیدن انتقادات و پیشنهادات شما در راستای بهبود کیفیت نرم افزار ها هستیم

.::
لینک دانلود نرم افزار ولی الله::.

یاحق

پ.ن:
1.تشکر ویژه از قرارگاه پژوهش و تحقیقات و قرارگاه فناوری سپاه مجازی!؛به خصوص برادران عزیزم مهدی سینا و مهندس مرتضی طالبی
2.تشکر ویژه از فرمانده عزیز ناحیه مقاومت بسیج جماران و برادر عزیزم سید حسین.ر(جانشین قرارگاه فضای مجازی ناحیه جماران)که در تولید و نشر نرم افزار به صورت دی وی دی همراه ما بودند
3.تشکر ویژه از برادر عزیز حسین پاسندی که زحمت گرافیک نرم افزار رو بر عهده داشتند که انصافا عالی کار کردند

4.تشکر ویژه از جانشین(آ.پ) که تمام زحمت تولید و هماهنگی کارها در تمام نرم افزار ها بر عهده ایشون هست

محمد جهاد | مَـأمـولـ |
۳۰ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۴:۱۱ موافقین ۳ مخالفین ۰ ۴ نظر
بسم الله الرحمن الرحیم
سلام



حس عجیبی دارم؛گمان میکنم عاشق شده ام !عاشق بودم عاشق تر شده ام

الان که دارم این پست رو مینویسم لحظه لحظه صحنه های اعتکاف از جلوی چشمانم عبور میکنه،روضه های ارباب،دعای عهد های بعد از نماز،مهمانان آسمانی اعتکاف مسجد الزهرا

اعتقاد دارم هر جا شهدا حضور داشته باشند آن مکان و مجلس آسمانی شده،مردان آسمانی جماران با دو شهید آسمانی شد و اعتکاف مسجدالزهرا(س) با دوشهید گمنام دیگر آسمانی شد.

خدایا شکر که اجازه دادی مهمان خانه ات باشم،مهمان نائب بر حقت مهدی فاطمه و مهمان قرآن،ممنون که 3 روز فقط برای من بودی و من برای تو،3 روز عشق بازی با معبودم ...

هنوز صدای گریه بچه ها در سجد انتهای دعای ام داوود رو میشنوم....؛حیف که گذشت....

خداحافظ ای دل و دلبر ... خدا حافظ ای صفای سحر ...

نقل قول:

چطور می توانی از یاد ببری آن ساعتی را که بچه های مسجد الزهرا (سلام الله علیها) از بغض گلوگیر وداع، نعره مستانه ی شان آرزو بود... اما نمی توانستند سر دهند و به هق هقی آرام بسنده می کردند... واقعا چه کــسی مــی توانـــست حـــــرارت دلشــان را تســـکین دهد جز آن دو شهیدی که به طور اتفاقی تابوتشان از کوچه بیست و پنجم شهر آرا عبور کرد و به طور اتفاقی آمدند مسجد و به طور اتفاقی آتش پسران حضرت زهرا (سلام الله علیها) را خاموش کردند...
و باز هم به طور اتفاقی از همان شهدایی در آمدند که دو ماه قبل همین بچه ها  در یادمان شهید محمودوند اهواز استخوانهای کفن پیچشان را دست به دست داده بودند و داخل ضریح نی بافت معراج چیده بودند...

مرام شهدا اینه....


مهم ترین میوه اعتکاف 93 مسجد الزهرا(س) عهد دسته جمعی بچه ها با امام زمانشون بود،عهدی که قرار شد به هم یادآوری کنیم،یاد آوری کنیم که گناه تو میتونه باعث شه ظهور عقب بی افته،پس گناه نکن برادر من!مگه دلت مهدی فاطمه رو نمیخواد؟؟! اومدنش یه جورایی مشروط به من و تو هست

پس بچه ها:



اگر میتونید این عکس رو بزارید تو والپیپر گوشی و لب تابتون که همیشه جلوی چشمتون باشه!

یاحق
محمد جهاد | مَـأمـولـ |
۲۷ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۴:۴۴ موافقین ۲ مخالفین ۰ ۱۱ نظر

بسم الله الرحمن الرحیم

خدایا تو خواندی منم آمدم!


یک عمر تنهایی را چله نشسته‏ام، می‏خواهم بی‏کسی‏ام را فاتحه‏ای بخوانم. می‏خواهم چار تکبیر بر زنم به هرچه گناه، به هرچه فراموش‏کاری.
دانه‏های اشکم را به قربانگاه کرمت آورده‏ام.
دردآشنای نادیده! دیده‏ام بگشا تا جمال یار بینم و پایم دِه تا به دیار عشق برگردم!
در ماتم روزهای رفته، می‏نالم.
ای شب عاشقانه مسجد! در هجر موعود ازلی، می‏گریم.
ای هوای دلتنگی محراب! دلتنگ آن عشقم و شرمگین روی سیاه خود و کوچه‏ای که آب و جارو نکرده‏ام برای قدوم مبارکش.
مشتاقم و دلواپس آمدنش.
ای صاحب صباح، ای فالق صباح! گواه اشکم باش و پناه خستگی‏ام.

پ.ن:
توفیق حضور در اعتکاف امسال سعادتی بود که ناگهانی (بدون ثبت نام از پیش)نصیبم شد،شب زنده داری کنار کسانی که دوسشان دارم و در پاکی آنها شکی ندارم،شاید خدا به واسطه انها گناه هان ما را هم بخشید!

در این سه روز شب تا سحر فقط یک چیز از معبود میخواهم و آن هم ظهور موعود است

یاری ام کن ...

یاحق

محمد جهاد | مَـأمـولـ |
۲۲ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۲:۰۴ موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹ نظر
بسم الله الرحمن الرحیم
سلام


امام مهدی عجل الله تعالی فرجه شریف: اکثروا الدعا بتعجیل الفرج فان فی ذلک فرجکم « برای تعجیل فرج، بسیار دعا کنید به راستی که فرج شما در آن است.» بحار، ج53، ص181.

 خواهی که بهشت در زمین گل بکند       باید که دعا کنی فرج گردد و بس

حضرت مهدی علیه السلام در هنگام ظهورش احتیاج به افرادى پاک و خالص از هر جهت دارد تا بتواند حکومت عدل توحیدى خود را پیاده کند، از طرفى ایشان در عصرى ظهور خواهد کرد که در سطح کلى و نوعى، مردم از مستواى عالى فرهنگى برخوردار باشند که با ظهورش عقل ها کامل گردد و این هدف در سایه عمل به دستورات شرع و دوری از محرمات تحقق مى یابد.

پس باید همه با هم، در حرکتی جمعی بپاخیزیم و همانگونه که در سحرگاهان جمعه ها آموخته ایم ندبه سر دهیم هَلْ مِنْ جَزُوعٍ فَأُساعِدَ جَزَعَهُ إِذا خَلا؟ و با استغفار از گناهانمان از خدا طلب بخشش کنیم تا مانعی از موانع ظهور مولایمان برداریم؛ مگر نه اینکه همین گناهان، فرج دردانه عالم هستی را به تاخیر انداخته است؛ گناهانی که مسبب آن من و تو هستیم.

پس مانند بنی اسرائیل در فراق مولایمان همراه باهم و یکصدا ندبه سر دهیم و ظهورش را از خدا طلب نماییم، همانطور که امام صادق علیه السلام فرمودند:
«وقتی عذابها بر بنی اسرائیل طولانی شد 40 روز ضجه و زاری کردند پس خدای متعال به موسی و هارون وحی فرستاد که  : (انها را از دست فرعون رهایی میبخشد) و 170 سال از عذاب 400 ساله تخفیف داد. همین طور هستید شما شیعیان که اگر این کار را بکنید (گریه و ناله در درگاه الهی) خدای متعال فرج ما را میرساند و اما اگر این کار را نکنید امر غیبت تا آخرین مدت خود به طول خواهد انجامید.»
به این منظور تا چهل روز پیاپی، هر صبح با امام زمان خویش تجدید عهد می کنیم تا شاید لایق حضور در محفل منتظران ظهورش در شب نیمه شعبان باشیم.

در برکت شب نیمه شعبان نقل شده است که:

رسول اکرم(صلى الله علیه و آله) فرمود: شب نیمه شعبانی در خواب دیدم جبرئیل بر من نازل شد و فرمود: اى محمّد(صلى الله علیه و آله)  در چنین شبی خوابیده ای؟
فرمود: شب نیمه شعبان است برخیز. مرا بلند کرد و به بقیع برد، و سپس جبرئیل فرمود: سرت را بلند کن زیرا در این شب‎ها درهاى رحمت خدا در آسمان به روى بندگان باز است، همچنین درِ رضوان، درِ آمرزش، درِ فضل، درِ توبه، درِ نعمت، درِ جود و سخاوت، درِ احسان باز است، خداوند به عدد پشم‎ها و موهاى چرندگان در این شب گنهکاران را آزاد مى‎کند، پایان عمرها در این شب، تعیین مى‎گردد، رزق‎هاى یک سال در این شب تقسیم مى‎شود و حوادث یک سال در این شب معیّن مى‎گردد.

اى محمد! کسى که این شب را با تکبیر و تسبیح و تهلیل و دعا و نماز و قرائت قرآن و اطاعت و خضوع و استغفار بسر   برد، بهشت منزل و سراى او است، و خداوند گناهان گذشته و آینده‎اش را مى‎آمرزد ... اى محمد(صلى الله علیه و آله) این شب را احیاء بگیر و به امت خود دستور بده آنها نیز این شب را احیاء بدارند، و با عمل به سوى خدا تقرب جویند، چرا که این شب شبى شریف است. 

بدین ترتیب از تمامی مهدی یاوران و مهدی باوران گرامی  دعوت می شود  به منظور ترویج فرهنگ انتظار  وبهره وری از لحظه لحظه  این شب پر برکت  مراسم احیائ شب نیمه شعبان را در مساجد و هیئات شهر و روستای خود به پا دارند  باشد که قطرات  اشکهای نیازمان از سرتاسر جهان بهم بپیوندند و رودخانه ای خروشان گردد تا مسیر ظهور رابرای قدوم مبارک حضرت صاحب الزمان شستشو دهند .

تاریخ شروع دوره: 15 اردیبهشت الی 23 خرداد، مقارن با روز ولادت حضرت صاحب الزمان عجل الله تعالی فرجه الشریف

و من الله توفیق
التماس دعای فرج
محمد جهاد | مَـأمـولـ |
۱۸ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۰:۲۰ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱ نظر