پیرو موعود

مذهبی بسیار است؛باید مذهبی ها را مهدوی کنیم

پیرو موعود

مذهبی بسیار است؛باید مذهبی ها را مهدوی کنیم

پیرو موعود

--=بسم الله الرحمن الرحیم=--
دستنوشته های یک گنهکار پشیمان . . .
جنگ هنوز ادامه دارد . . .
در های شهادت باز باز است . . .
#قرارناالمقاومه
#المقاومه_حتی_الفرج
ما میخواهیم علی اکبر های امام زمانمان باشیم
پیرو موعود
یاحق

آرزو دارم...

دوشنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۳، ۰۲:۴۴ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام


پیرونوشت:من آرزو دارم علی اکبر امام زمانم باشم...تکه تکه...بی سر...بی دست؛آرزو دارم در خون خود بغلتم و لبخند رضایت مولایم ببینم

آرزو بر جوانان عیب نیست...

این هم آرزوی من...

اللهم ارزقنا توفیق الشهادة فی سبیلک

به امید ظهور مولا و سرورمان که صد البته نزدیک است

یاحق

۹۳/۰۳/۱۹ موافقین ۱ مخالفین ۰
محمد جهاد | مَـأمـولـ |

پیرو موعود

آرزو های من

شهادت

امام زمان

نظرات  (۴)

بسم الله

شهید شی الهی اخویی
۲۱ خرداد ۹۳ ، ۱۵:۱۵ مجید احسنی
سلام
از خدا و امام زمان(ع) بخواهیم یه برنامه خوب واسه شهدتمون تو این نیمه شعبان بهمون بده...
خداقوت...
پاسخ:
بسم الله الرحمن الرحیم
سلام
ان شاءالله

یاحق
سلام
جواد جان ما که جاموندیم تو مواظب باش جا نمونی که یه عمر حسرت بخوری

التماس دعا
الهی شهید بشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی