پیرو موعود

مذهبی بسیار است؛باید مذهبی ها را مهدوی کنیم

پیرو موعود

مذهبی بسیار است؛باید مذهبی ها را مهدوی کنیم

پیرو موعود

--=بسم الله الرحمن الرحیم=--
دستنوشته های یک گنهکار پشیمان . . .
جنگ هنوز ادامه دارد . . .
در های شهادت باز باز است . . .
#قرارناالمقاومه
#المقاومه_حتی_الفرج
ما میخواهیم علی اکبر های امام زمانمان باشیم
پیرو موعود
یاحق

خودم و من !

شنبه, ۱۹ تیر ۱۳۹۵، ۰۳:۳۵ ق.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام

مدت هاست به خودم فکر میکنم ! که خودم را پیدا کنم ... در میان جستجو ها پس از سال ها توانستم خودم را پیدا کنم البته با پیوست شخصی درگیر !

و وقتی من میخواهم خودم را خطاب نوشته قرار داهم با دو من مواجه میشوم "من" خودم (محمد جواد) و "من" مجازی و کاری ام یعنی (محمد جهاد یا همان پیرو موعود) اما درد سری که سخت گریبان مرا گرفته این است که همه "من" را شناخته اند و خودم تنها مانده ام !

همه من را شناخته اند و حق دارند او را قضاوت کنند چون من خواستم که همه من را بشناسند ؛شخصیتی مجازی که بعضی وقتها مایه سربلندی خودم شده و بعضی وقت ها مایه زحمت و درد ... 

همیشه همه من را میبینند و دور او جمع میشوند منی که برای عده ای محبوب است و برای عده ای عذاب اور ... 

و این شده که من از خودم جلو زده و خودم همیشه تنها هستم ! نا عادلانه دوستم دارند و نا عادلانه من را سرزنش میکنند ... ولی من خودم هستم !

خیلی وقت است که خودم به من حسودی میکنم و میخواهم خودم را به من و مردم ثابت کنم ... ! مردمی که خودم را برای من میخواهند ...

دلم خودم را میخواهد ... خود ... خود .... خودم ...

پی نوشت : من میروم خودم برمیگرم ! 

دل نوشت :خودم هنوز که هنوز است کل دنیا را به یک تار موی عشق قدیمی ام نمیدهم

درد نوشت : از در چشم دیگران بودن بیزارییییم


کامنت 🚫

یاعلی (ع)

۹۵/۰۴/۱۹ موافقین ۲ مخالفین ۰
محمد جهاد | مَـأمـولـ |