پیرو موعود

مذهبی بسیار است؛باید مذهبی ها را مهدوی کنیم

پیرو موعود

مذهبی بسیار است؛باید مذهبی ها را مهدوی کنیم

پیرو موعود

--=بسم الله الرحمن الرحیم=--
دستنوشته های یک گنهکار پشیمان . . .
جنگ هنوز ادامه دارد . . .
در های شهادت باز باز است . . .
#قرارناالمقاومه
#المقاومه_حتی_الفرج
ما میخواهیم علی اکبر های امام زمانمان باشیم
پیرو موعود
یاحق

در نگاهی تحلیلی میتوان گفت انقلاب اسلامی نه تنها زمنیه ساز ظهور است بلکه تمرینی برای زندگی در سایه ولی معصوم است و برای همین از ابتدای انقلاب تا به امروز مردم آزمون های بسیاری را سپری کرده اند؛آز آزمون جهاد گرفته تا آزمون اقتصادی،در این انقلاب و نظام اسلامی ما می آموزیم که  راه نجات پیروی از ولی معصوم است و تمرین میکنیم که ولی خود بگوییم:چـــشم!!

 

http://p313.ir/download/image/32323323232323khomeini.png

درمیان هیاهوی سیاست و دعوا های جناح ها و حزب های سیاسی بعضی وقت ها یا اگر کمی رک و واقع بین باشیم در اکثر مواقع دعوا بر سر سود و منافع اشخاص و احزاب است و اهداف بزرگ انقلاب اسلامی ایران فقط بهانه ای برای سو استفاده است،اثبات این حرف هم بسیار آسان است چون برای اکثر سیاست مداران و مسئولان نگاه مهدوی در حاشیه کار است در صورتی که این نگاه باید در اولویت باشد.

امام خمینی(ره) زمانی که چراغ های انقلاب اسلامی را در ذهن ملت ایران روشن کرد،هدفی بلند داشت و میخواست با این انقلاب زمینه های ظهور مولایمان حضرت مهدی را آماده سازد و به مردم آموزش دهد که رسیدن به ولی معصوم روحیه جهادی و انقلابی همراه با تلاش میخواهد،موجی که امروز در کشور های اسلامی به راه افتاده است بر اساس این استراتژی است.

امام خمینی به ما آموخت که باید در راه رسیدن به ولی معصوم آماده جان فدا کردن باشیم،امام خمینی به ما آموخت که انتظار در مبارزه است و بس!

در نگاهی تحلیلی میتوان گفت انقلاب اسلامی نه تنها زمنیه ساز ظهور است بلکه تمرینی برای زندگی در سایه ولی معصوم است و برای همین از ابتدای انقلاب تا به امروز مردم آزمون های بسیاری را سپری کرده اند؛آز آزمون جهاد گرفته تا آزمون اقتصادی،در این انقلاب و نظام اسلامی ما می آموزیم که راه نجات پیروی از ولی معصوم است و تمرین میکنیم که ولی خود بگوییم:چـــشم!!

این آزمون ها هم همه طبیعی بود و هست زیرا خداوند 11 ولی معصوم برای بشر فرستاد تا در سایه آنها بشر به سعادت برسد اما مردم قدر ولی خود را ندانسته که 11 معصوم را شهید کردند و خون حجت خدا را بر زمین ریختند؛اما خداوند در باره امام زمان دیگر به همین راحتی ها ولی خود را در اختیار بشر قرار نمیدهد و این امام را که ذخیره آخر خداست امام منصور و پیروز قرار داده است انقدر آزمون میگیرد تا مطمئن شود که این امام و حجت همانند سید الشهدا سر به نیزه نشود!!

در 8 سال دفاع مقدس جوانان ما تمرین کردند و برای اینکه به امام زمان ثابت کنند که پای حرفشان هستند جان خود را فدا کردند و به ندای ولی فقیه که نائب امام زمان است لبیک گفتند و به جهاد پرداختند.

اینها هدف انقلاب بود و اگر کسی امروز خارج از این مسیر حرکت کند و نگاه مهدوی و آخرالزمانی به مسائل نداشته باشد خائن است این مسئله آنقدر برای رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران امام خمینی (ره) اهمیت داشت که فرمود:

در نظام جمهوری اسلامی،هر مسئولی نگاه مهدوی نداشته باشد؛خـــائـــن است!!!!

این حرف،حرف بنیان گذار این انقلاب است اما امروز کمتر مسئول و مدیری را میبینیم که نگاه مهدوی داشته باشد،کاری را به نیت خشنودی امام عصر انجام دهد یا حتی در مذاکرات هم نگاه مهدوی داشته باشد...

زمانی حتی به دعای فرج اول صحبت های رییس جمهور کشورمان دل بسته بودیم،افتخار میکردیم که وقتی آمریکا دم از نظم نوین جهانی میزد ما حرف حکومت جهانی امام مهربانی ها مهدی فاطمه را به میان می آوردیم.

مسئولان نظام و مدیران ارشد؛با نداشتند نگاه مهدوی نه تنها به امام و رهبر انقلاب خیانت کرده اید بلکه به شهدا و مردمی که این انقلاب را به پا کردند خیانت کردید مردمی که برای دلخوشی امام زمانشان قیام کردند و شعارشان این بود:"خدایا خدایا تا انقلاب مهدی از نهضت خمینی محافظت بفرما"

آری این مردم برای نهضتی انقلاب کردند که امید و اعتقاد داشتد که به انقلاب جهانی حضرت مهدی ختم میشود و اگر شما این نگاه را نداشته باشید به خون این شهدا هم خیانت کردید

اگرکمی همت کنیم میتوانیم همان مردمانی باشیم که ظهور امام زمان را میبنیم و مسئولان اگر از امام خمینی پیروی کنید میتوانید همان کسانی باشید که اسمشان در لیست زمینه سازان ظهور حضرت نوشته میشود

به امید ظهور مولا و سرورمان که صدالبته نزدیک است


۹۳/۰۷/۱۲ موافقین ۱ مخالفین ۰
محمد جهاد | مَـأمـولـ |

نظرات  (۲)

باسلام. لطفا از امام خمینی ره نقل قول دروغ نکنید. سخنان امام در صحیفه ایشان وجود دارد. با آدرس و منبع صحبت کنید.
سلام، ممنون عالی بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی