پیرو موعود

مذهبی بسیار است؛باید مذهبی ها را مهدوی کنیم

پیرو موعود

مذهبی بسیار است؛باید مذهبی ها را مهدوی کنیم

پیرو موعود

--=بسم الله الرحمن الرحیم=--
دستنوشته های یک گنهکار پشیمان . . .
جنگ هنوز ادامه دارد . . .
در های شهادت باز باز است . . .
#قرارناالمقاومه
#المقاومه_حتی_الفرج
ما میخواهیم علی اکبر های امام زمانمان باشیم
پیرو موعود
یاحق

۵ مطلب در تیر ۱۳۹۳ ثبت شده است

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام


http://dl.p313.ir/up/do.php?img=1352

این چند وقت انقدر مشغله داشتم که حتی برای نوشتن یک مطلب در وبلاگم اقدام نکردم،وبلاگی که حرف های دلم بود!

اما امروز جمعه است،باورتان میشود جمعه ها سایت ها هم تعطیل است!سنگر های مجازی حزب الله جمعه ها به روز نمیشود و همین شد دلیل نوشتن امروزم+یک جمله ویران کننده:

نکنه وقتی امام زمان اومد مجازی باشی و پشت همین سیستم قایم شی!


جمله بالا رو کسی بهم گفته که خودش از رفیقاش جامونده اصلا دوست نداره پسرش مثل خودش یه عمر حسرت بکشه...حسرت استرس و درنهایت ترس که اگر شهید نشیم میمیرم!

این جمله تمام دنیا رو روی سرم خراب کرد،و یه لحظه تمام سیر زندگی روزانه ام از جلوی چشمم رد شد...انقدر شرمنده شدم که نمیتونم نگاهم رو به مطالبم قبلی بندازم،دم از شهادت میزدم ولی الان که فکرمیکنم شیوید هم نمیشم چه برسه به شهــیـــد!

شرمنده ام آقا؛سایت مهدوی راه انداختم و برچسب یه آدم مهدوی به خودم زدم،اما زندگیم رنگ مهدوی نداشت

شرمنده ام آقا؛ادعا داشتم ولی عمل نداشتم

شرمنده ام آقا؛که عـــهـــد شکنم از فیلتر شکنم فعال تر بود


آقا جان،خودمیدونم فقط ادعا داشتم،میدونم هیچ کاری نکردم،عوضش فقط گناه کردم اما شما از دل من خبر دارید...همیشه با وضو پشت سیستم نشستم و با نیت مطلب نوشتم

میدونید ته دلم عاشقتونم،شما هم یه اراده قوی بهم بدید برای ترک گناه و مهدوی شدن


پیرو نوشت:

شاید من مجازی نباشم دیگه امام زمان هم برام مجازی نباشه!


به امید ظهور مولا و سرومان حضرت حجت که صد البته نزدیک است

یاحق

محمد جهاد | مَـأمـولـ |
۲۰ تیر ۹۳ ، ۱۵:۳۲ موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲ نظر
بسم الله الرحمن الرحیم
سلام علیکم




سوره انشراح و دیگر سوره های قران کریم هر کدام تفاسیر مختلفی دارند و میشود با نگاه های متفاوت به هر سوره نگریست اما من در این یاداداشت میخواهم از دید زمینه سازی ظهور حضرت حجت و جهاد فرهنگی به این سوره نگاه کنم.

سوره انشراح در واقع جوابی است به بچه حزب اللهی ها و فعالان فرهنگی در مواقعی که سختی کار باعث ناامیدی و ناتوانی آنها در ادامه کار میشود.

این سوره نگاه اعتقادی به مسئله صبر و شرح صدر دارد،شرح صدر عاملی است برای آرامش و قوت قلب انسان برای ادامه کار و عامل رسیدن به شرح صدر توکل و عاقبت اندیشی است؛عاقبتی که به اخرت و قیامت ختم میشود،تمام سختی ها را تحمل میکنیم تا به راحتی و آسانی ابدی در آخرت برسیم؛در این آیه مراد از سختی ها سختی هایی است که برایمان لذت نیز به همراه دارد و با اختیار خود به این سختی ها دچار میشویم؛سختی هایی که برای رضایت خداوند به خود میدهیم.

در آیه های ابتدایی سوره انشراح خداوند از شرح صدری که به پیامبر (ص) عطا فرموده سخن میگوید،شرح صدری که باعث آرامش پیامبر و فارغ شدن ایشان از سختی های کمر شکن شد و این صبر و شرح صدر عامل پیشرفت حضرت محمد گردید.

در آیات بعد نیز می فرماید پس از هر سختی آسانی است و پس اگر از کار مهمی فارغ شدی به مهم دیگری بپرداز.

امروز بهترین و مهم ترین کار فرهنگی زمینه سازی ظهور مولایمان مهدی است و این کار سختی های فراوانی به همراه دارد بنابراین برای فعالیت در این زمینه کسی موفق است که با تفکر جهادی پا در عرصه فعالیت فرهنگی در راستای زمینه سازی ظهور نهد؛که سوره انشراح بهترین الگو و برنامه را برای این کار ارائه میکند.

در این مدت فعالیت فرهنگی افراد زیادی را دیده ام که بر اثر سختی کار فعالیت خود را رها کردند هر کدام هم دلیل و بهانه خاصی داشتند اما در نهایت همه به خسته گی و کمبود وقت ختم میشد،اما سوره انشراح به نوعی اتام حجت با این افراد است.

خداوند میفرماید پس از هر سختی آسانی است ؛این به گونه ای هشدار برای ماست که مبادا به آسانی خوش شویم و دیگر به مسیر بازنگردیم که در ادامه سوره میفرماید اگر از کار مهمی فارغ گشتی به مهم دیگری بپرداز و این کلید جلوگیری از گرفتار شدت به آسانی و راحتی کاذب است آسانی دنیایی که به خیال ماست که آسانی است اما این آسانی و راحتی فانی و محدود است.

از سوی دیگر نیز میتوان از این آِیه این برداشت را نمود که پس از سختی هایی که در راه خداوند در این دنیا میکشیم خداوند وعده آسانی و راحتی جاودانه در آخرت را به ما میدهد؛بنابر این در دنیای امروز و اخرالزمان که دشمن بیشتر از ما روحیه جهادی دارد و از هیچ تلاشی برای نابودی اسلام ناب محمدی و سنگ اندازی در مسیر ظهور حضرت مهدی(عج) دریغ نمیکند ما باید تفکر جهادی داشته باشیم ،جهاد نرم در راستای زمینه سازی ظهور حضرت حجت(عج)؛به خود سختی دهیم و همیشه در تکاپو باشیم تا به آسانی و ارامش ابدی برسیم و لبخند رضایت مولایمان را ببینیم.

کار برای امام زمان انسان جهادی می طلبد نه افراد سست عنصر که بعد از کوچکترین سختی کار خود را رها میکنند.

باید همیشه پای کار باشیم،همچون شهدا که برای ولی معصوم و رضایت خداوند تکه تکه شدند و به راحتی ابدی رسیدند،هر بلایی به سرمان آمد فقط خداوند را شکر کنیم و به فکر وعده خداوند باشیم که فرمود: إِنَّ مَعَ الْعُسْرِ یُسْرًا و بداینم وعده خداوند حق است.


پیرو نوشت:این مطالب رو به لطف استاد کاظم رجبعلی و سایر دوستان قرآنی نوشتم،مطالبی قرآنی که ان شاءالله ادامه هم خواهد داشت...سلامتی شون صلوات


به امید ظهور مولا و سرومان حضرت مهدی(عج) که صد البته نزدیک است.

--------------------------------------------------------

همین مطلب در جهان نیوز

همین مطلب در عرش نیوز

همین مطلب در سایت سپاه کردستان

همین مطلب در پایگاه خبری ،مهدوی پیروان موعود
پیرو موعود

محمد جهاد | مَـأمـولـ |
۰۹ تیر ۹۳ ، ۰۰:۴۷ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۵ نظر
بسم الله الرحمن الرحیم
سلام

http://dl.p313.ir/up/do.php?img=1274
بدون شک همه شما تو هیئت شب هایی که روضه حضرت عباس رو میخونند شنیدید که روضه خوان میگه؛امام زمان فرموده هرجا روضه عباس باشه من اونجام...

یکم به این روایت فکر کنید،به نحوه شهادت حضرت عباس و....

وقتی دست راست حضرت قطع شد؛عباس علیه السلام مشک را بر دوش چپش نهاد و پرچم را به دست چپ گرفت و این رجز را خواند:« والله ان قطعتم یمینی انّی احامی ابداً عن دینی و نحن امام صادق الیقین نجل النبّی الطّاهر الامین»؛ (به خدا سوگند اگر دست راستم را جدا کردید، همواره حامی دینم خواهم بود و حامی امامی که در ایمانش صادق است و فرزند پیامبر امین است. »

پس از مدتی یکی از سپاهیان کوفه که در پشت درخت خرما کمین کرده بود، با شمشیر مچ دست چپ او را جدا کرد.

عباس علیه السلام مشک را به سینه خود چسباند و این رجز را خواند:« ای نفس! از کافران نهراس و به رحمت خدا شاد باش. اینان ستمگرانه دست چپم را قطع کردند. پروردگارا آنها را به لهیب آتش بسوزان.»

پس مشک را به دندان گرفت. آن گاه تیری بر مشک خورد و آب های آن ریخت.

متن بالا نحوه شهادت حضرت عباس بود،با دقت بخوانید...دست راست رو قطع کردن باز رفت جلو،دست چپ رو قطع کردن باز هم رفت جلو اما ماجرا انجا سخت شد که مشک رو زدن و آب بر روی زمین ریخت،آب نه حرف امام زمان روی زمین ریخت!

ویژه گی حضرت عباس همین است،تکه تکه بشوی اما اجازه ندی حرف امام زمان روی زمین بمانه...

مهدی فاطمه هم با زبان بی زبانی میگوید،عباس میخواهم...عباس...همسنگر،با سایت زدن ،وبلاگ زدن،همایش گرفتن و... امام زمان نمیاد اینا یه گوشه کاره،امام زمان کسی رو میخواد که تا پای تکه تکه شدنش پایه باشه...و نهایت این پایه بودن تا پای جان همان عاقبت عباس است...سعادت حقیقی..بنابر این میخوام یه تغییر تو یه شعار بدم:

((کلنا عباسک یا مهدی))

پیرو نوشت:دیشب خواب تکه تکه شدن خود دیدم/تا صبح در حسرت آن اشک ریختم...
از همه همسنگرانم میخوام لطفا در نشر این شعار تلاش کنند حتما حتما...

به امید ظهور مولا و سرومان که صد البته نزدیک است
-----------------------------------------------------------
همین مطلب در جهان نیوز
همین مطلب در عمارنامه

یاحق



محمد جهاد | مَـأمـولـ |
۰۴ تیر ۹۳ ، ۱۲:۴۳ موافقین ۲ مخالفین ۰ ۱۳ نظر
بسم الله الرحمن الرحیم
سلام

http://dl.p313.ir/up/do.php?img=1263


فیلم تلویزیونی خاموشی سلطان به نویسندگی  و تهیه کنندگی علیرضا مهرام و کارگردانی فرزین فتحی در ناحیه مقاومت بسیج جماران و قرارگاه سایبری جماران  با موضوع مبارزه با جنگ نرم و مقابله با سریال های ماهواره ای درحال تهیه و تولید می باشد .  موضوع فیلم خاموشی سلطان در رابطه با زوج جوانی است  که به عنوان  گوینده در یکی از شبکه های رادیویی مشغول به کار می باشند و ناخواسته وارد شبکه های  دوبله زیر زمینی می شوند و اتفاقاتی برایشان می افتد .


خاموشی سلطان از 20 اردیبهشت مرحله پیش تولید خود را آغاز کرده و از اواسط خرداد با حضور بازیگران نام آشنای سینما و تلویزیون جلوی دوربین رفته و از یکی از شبکه های رسانه ملی پخش خواهد شد.

دوستانی که در این پروژه فوق العاده زحمت کشیدن و هنوز هم دارن زحمت میکشن:

نویسنده و تهیه کننده: علیرضا مهرام، کارگردان: فرزین فتحی ، ناظر کیفی پروژه :حاج علی سالم، کارشناس انتظامی:  سرهنگ مهدی احمدی ، مدیر تولید و مشاور پروژه: برادر سید حسین رضائیان، مدیر تصویر برداری: مهدی ربیعی، مدیر صدا برداری: امیر تقوی، طراح گریم: محسن اربابیان، دستیار تولید: علی اکبر رحمتی ، مجری طرح: قرار گاه سایبری جماران

پیرو نوشت: قرارگاه سایبری جماران؛کلا هدف رو روی کارهای اساسی قرار داده که شکر خدا تا به امروز موفق بوده ان شاءالله یه مجموعه سایبری و جنگ نرم متشکل از سایت ها و گروه های مختلف رو راه اندازی و سازماندهی میکنه تا برنامه بلند مدتش کامل بشه...

خودم نوشت:جدیدا دیگه هیچ کس با خودم کار نداره:Dهمه فقط وقتی کار دارن یاد پیرو موعود میکنند و ازش تا میتونند سوءاستفاده میکنند:Dاما وقتی من کار دارم جواب هم نمیدند دیگه:D>:)منم دیگه اصلا جواب هیچ کدومشون رو نمیدم>:)بله!!!همینی که هست...

به امید ظهور مولا و سرومان حضرت حجت که صد البته نزدیک است...ان شاءالله

یاحق
محمد جهاد | مَـأمـولـ |
۰۳ تیر ۹۳ ، ۱۳:۵۹ موافقین ۱ مخالفین ۰ ۵ نظر

بسم رب الشهدا و الصدیقین

http://dl.p313.ir/up/do.php?img=1255

پیرو نوشت: فتاده بر سرم عجیب میل شهادت...عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد...لبیک یا حسین(ع)

به امید ظهور مولا و سرورمان که صدالبته نزدیک است!

یاحق

محمد جهاد | مَـأمـولـ |
۰۱ تیر ۹۳ ، ۱۵:۴۰ موافقین ۱ مخالفین ۰ ۸ نظر