پیرو موعود

مذهبی بسیار است؛باید مذهبی ها را مهدوی کنیم

پیرو موعود

مذهبی بسیار است؛باید مذهبی ها را مهدوی کنیم

پیرو موعود

--=بسم الله الرحمن الرحیم=--
دستنوشته های یک گنهکار پشیمان . . .
جنگ هنوز ادامه دارد . . .
در های شهادت باز باز است . . .
#قرارناالمقاومه
#المقاومه_حتی_الفرج
ما میخواهیم علی اکبر های امام زمانمان باشیم
پیرو موعود
یاحق

موج ضد اسرائیلی تحریم وایبر!

شنبه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۳، ۰۹:۰۳ ق.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام علیکم

http://dl.p313.ir/up/do.php?img=1417


ایا میدانید سرور های نرم افزار وایبر متعلق به رژیم اسراییل است؟!
ایا میدانید هر کاربر ۲۰سنت در امد برای اسراییل به همراه دارد؟!
و آیا میدانید همین پول ها تبدیل میشود به گلوله هایی که کودکان فلسطینی را قطعه قطعه میکند؟!
و این است که امام خامنه ای فرمودند هر نوع سود رسانی به اسراییل حرام است!!!
پس استفاده از وایبر که نوعی سود رسانی به اسراییل است...

بیایید برای دفاع از کودکان مظلوم و بی دفاع فلسطین همه باهم این نرم افزار اسراییلی رو پاک کنیم تا ضرری هرچند کوچک به این سگ هار منطقه وارد کنیم
..............................
...........
رساندن ذره ای سود به اسراییل خفت است و ذره ای ضرر رساندن به اسراییل افتخار است...
شما هم در این افتخار شریک باشید
نرم افزار پیشنهادی جایگزین:قاصدک

و بد نیست که بدانید این 20 سنت ها که تبدیل به گلوله میشود این بالا را بر سر کودکان غزه می آورد:

http://dl.p313.ir/up/do.php?img=1418


پیرو نوشت:

1.معذرت میخوام ازتون بابت انتشار این تصویر

2.باد از من و طوفان از شما در نشر این اطلاعیه و خروشان کردن این موج کوشا باشید که وظیفه شماست!

3.همسنگران عزیز،تو کامنت اگر خذف کردید یا حذف میکنید فقط بنویسید حذف کردم یا میکنم،طولانی ندید!

4.نمیدونید حذف کردنش چه حس خوبی داشت!D:


به امید ظهور مولا و سرورمان که صد البته نزدیک است

یاحق


همین مطلب در جهان نیوز

همین مطلب در ادیان نیوز

همین مطلب در پیروان موعود

همین مطلب در عمارنامه

همین مطلب در حافظ نیوز

همین مطلب در در نیوز



۹۳/۰۵/۱۱ موافقین ۳ مخالفین ۰

نظرات  (۴۹)

سلام فرمانده

لک لبیک عزیز بابات

من نداشتم داشتم حذف میکردم
حذفیدم.
پاک کردیم/اسراییل هم از صفحه روزگار پاک میکنیم
میشه بگی چه جوری این پول به حسابشون ریخته میشه .
سلام
داداش عاشق این طوفان هاتم؛عاشق موج هاتم.

یه زلزله کم داری ها

دعام کن
یاعلی
۱۳ مرداد ۹۳ ، ۱۲:۴۵ وایبر حذف وایبر
.....
۱۳ مرداد ۹۳ ، ۱۶:۱۰ کالای ایران
سلام
همسنگر با افتخار حذف کردم.دمت گرم.یازهرا
سلام. ای کاش کمی تحقیق میکردید بعدش گزینه واتساپ رو جایگزین معرفی میکردین
واتساپ چندی است توسط مالک فیسبوک که یک صهیونیست اصیله خریداری شده و سود بیشتریبه صهیونیستها میرسه با هر کاربر این نرم افزارلطفا اصلاحش کنید 
خیلی وقته بچه مذهبی ها واتساپ رو حذف کردن و تلگرام رو جایگزین کردن
البته ای کاش وزارت اطلاعات از نرم افزار چت ایرانی گفتگو حمایت میکرد که مدتی است برایعدم حمایت این وزارت خونه بسته شده
پاسخ:
بسم الله الرحمن الرحیم
سلام

ببخشید بنده،گزینه قاصدک رو پیشنهاد دادم...
چیزی هم که مطرح کردید تا جایی که حقیر میدونم شایعه است/درضمن بچه مذهبی ها وایبرشم به زور حذف میکنن چه برسه به واتساپ

جنگ نرم هم اصولی داره که باید ارام ارام جلو بریم یهو بخواییم بگیم اقا تمام نرم افزار هاتو حذف کن مخاطب برخورد خوبی نداره و کار اصلا جواب نمیده...

موفق باشید
یاحق
یاحق
۱۴ مرداد ۹۳ ، ۱۰:۳۲ فدایی سید علی
سلام فرمانده،هرچی شما بگی عزیز دل
واتس اپ هم واسه زاکربرگه
سربزنید به whatsap.blog.ir
۱۴ مرداد ۹۳ ، ۱۲:۰۶ عاشق سید علی
سلام.وایبر رو حذف کردم.ولی بالاخره واتس آپ مال اسرائیل هست یا خیر؟
دوستان واتساپ رو از کجای متن میگید هرچی میگردم پیدا نمیکنم
۱۴ مرداد ۹۳ ، ۱۳:۵۲ شیعه گناه کار
انیستال نمودم
۱۴ مرداد ۹۳ ، ۱۵:۰۶ امیر حسین سلیمی
پاکش کردم
سلام جواد جان حذف کردیم رفت.
خیلی خری،اسممو عوض میکنم اگر خودت وایبر نداشته باشی
با افتخارحـــــــــــــــــذف شد
۱۴ مرداد ۹۳ ، ۲۰:۱۱ سرباز سایبر
اطاعت از فرمانده واجب است
حذف شد قربان
۱۴ مرداد ۹۳ ، ۲۱:۰۷ میلاد صمیمی نعمتی
عکس دردناکی بود.
سلام
منم با اجازه تون حذف کردم
حذف
سلام
حاجی روم نمیشه اسمم رو بهت بگم به خاطر نامردی که در حقت کردم
ولی در کل حذفش کردم
حذف گردید
بسم رب المهدی
سلام داداش حذف شد
۱۷ مرداد ۹۳ ، ۰۸:۲۲ سیداحمد موسوی
بسم اللہ الرحمن الرحیم 
السلام علیکم دوست عزیز
چرا تنہا وائبر ۔۔۔ پیپسی ۔ کوکا کولا۔ سیون اپ، سپرائٹ ، نیسلے بزگترین 
کمک را بہ اسرائیل می کنند ھمہ ایہنا را باید ما تحریم کنیم 
 این نوشابہ ہای گاز راد کہ گاز کاربن اکسائد دارند را ننوشیم
از تمام مصنوعات صہینونی پرہیز کنیم 
مقام معظم رہبری ھر نوع تجارت و خرید کالا ی اسرائیل را منع فرمودہ اند
کہ رژیم اسرائیل از انھا کمک می شود۔
موفق باشید ۔ در سایہ ولایت امام زمان عجل اللہ تعالی فرجہ الشریف

سلام خدمت شما حذف شد با افتخار
من با این نرم افزار زنگ میزنم به فامیلامون اون سر دنیا

هر وقت یک نرم افزار با کیفیت خوب ایران ساخت اونوقت بیا بگو حذف کنید.واتس آپ یا قاصدک چقدرم کیفیت تماسشون خوبه که بیام از اینها استفاده کنم!!!!!!!!!!!!!

الکی هم ازین عکسای فتوشاپی نزار واسه تاثیر حرفت طرف دلو رودش ریخته بیرون اندام تناسلیشو از دست داده بعد بهش فقط یک اکسیژن وصل کردن؟؟

الان فکر نکنید من دلم برای بچه های مظلوم غزه نمیسوزه ولی این راهش نیست 
پاسخ:
بسم الله الرحمن الرحیم
سلام

دوست عزیز!

نرم افزار های زیادی هست شما از چیزهایی دیگه استفاده کنید،این چیزی که فرمودید شعور بنده هم میکشه و میدونم که خیلی کیفت داره خیلی نرم افزار سنگینی هست...اما وقتی سود به اسراییل میرسونه یکم باید از خود گذشتگی کنیم
اصلا بحث رو اشتباه گرفتید بنده برای تبلیغ قاصدک مطلب ننوشتم برای تحریم وایبر نوشتم که شما به جای گذشتن از یه سری چیزا دارید نقد و برسی نرم افزار های ارتباط جمعی میکنید...

این عکسی که میبنید یکی از ابتدایی ترین جنایاته!عکاس هم از کل سیر درمان این بنده خدا عکس نگرفته!!!!که شما زورو بازی دربیارید و بگید فتوشاپه!!!!

سعی کردم ابتدایی ترینش رو بزارم که امثال شما نگن فتوشاپه کافی یه سرچ بکنید ببنید فتوشاپ یعنی چه!!!!

موفق باشید
یاحق
۱۸ مرداد ۹۳ ، ۱۴:۳۵ کلنا عباسک یا مهدی
سلام علیکم
حذف کردم با افتخار تمام
سلام
اقا سالم دهن داعشی هارو صاف کنا تا میتونی
خیلی باحالی

۲۴ مرداد ۹۳ ، ۲۰:۳۳ عاشق سید علی
داداش ما حذف میکنیم ولی جایگزین بهتر به ذهنت نرسید؟!!!!
 با افتخار همراه با تاسف از این مدتی که ازش استفاده کردم حذف کردم.
سلام
من سالهاست حذفش کردم. میدونستم اسراییلیه
اما قاصدک بشدت غیرقابل استفاده و بدرد نخوره.
واتساپ داریم و با اینکه زاکربرگ اون رو خرید اما هنوز جایگزین بهتری براش نیست. حداقلش اینه که رییسش مثل وایبر خودش افسر اطلاعاتی اسراییل نیست و سرورهاش توی اسراییل نیست.
آیا میدانید شرکت مخابرات که توسط سپاه خریداری شده است به انداره چندین وزارتخانه درامد دارد؟آیا میدانید نرم افزارهایی مانند وایبر باعث شده اند این درامدها کم شوند و عده ای برای بدست آوردن دوباره این سود مشغول زمینه چینی برای فیلتر کردن آن هستند؟آیا میدانید که جنگ نرم و غیره بهانه است؟آیا میدانید شرتی که نویسنده وبلاگ میپوشد تولید ترکیه است و ترکیه بزرگترین حامی داعش است؟
با لذت حذفش کردم
وارد مشابه ایرانی زیر توصیه می شه
ساینا syna
ایران اپس
مایکت
کندو
بیسفون
قاصدک
حذف کردم
۱۵ آبان ۹۳ ، ۱۳:۴۵ دشمن نه و دوستت هم کشوریت هم خاکت
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
جمع کنید این مسخره بازیارو نون نداریم شب بخورم شماها چسبیدین به **** این فلسطینیهای ** ***
من ایرانیم من شیعه ام من بیشتر از اون **** **** **** **** نیاز دارم
احمقایه بی دین اگه شما ها طرفداره امام زمانید برایه چی به انیا کمک میکنید ******* ****
وایبر خذف کردم فلان اینستال کردم ****** ***** ****** ****  ادم باشین یکم

خدا لعنت کنه هرکیم این کامنتو پاک کنه به حق 14 نفس
پاسخ:
بسم الله الرحمن الرحیم
سلام

بخش هایی از نظر شما که کلمات رکیک در آن استفاده شده بود حذف شد

یاحق
مرسی.لطفا بگید که نوشابه های پپسی و وکاکولا و فانتا واس اسرائیله و پولش واس اسرائیله.تو اینترنت بزنید میاد. اینکه ما تو کشور اسلامی زندگی میکنیم دلیل بر پاک بودن همه چیز نمیشه.
پاسخ:
بسم الله الرحمن الرحیم
سلام

همسنگرانمون قبلا در این مورد کار کردند...

یاحق
۲۶ آذر ۹۳ ، ۲۱:۵۸ منتظرمهدی(عج)
سلام دوستان عزیز،
همان طور که بعضی دوستان فرمودندچه به خنده و چه جدی درمورد وات ساپ هم این مسله صدق میکنه،زاکربرگ یک صهیونیست است که این نرم افزار رو 19میلیون دلار خریده.این اقا تأثیر گذار ترین صهیون معرفی شده و شیمون پرز ازش تقدیر کرده و لقبی هم به ایشون داده و الان هم داره به ثروتمند ترین مرد جهان تبدیل میشه.
دوستای خوبم،شماهاجوانان این مملکت هستیدو دانشجویان این مرزوبوم هستید،شما ها باید چشم و گوش ایران عزیزمون باشیدباید بصیرت داشتّه باشید و نباید اجازه بدید دشمن مون با قشنگ و جذاب جلوه دادن دنیا مارو به این دنیای فانی سرگرم کنه و نسبت به واقعیتهایی که در اطرافمون میگذره مارو بیتفاوت کنه وبگیم (به ما چه ربطی داره،ماچیکاره ایم.)هیچ وقت یادتون نره که ما الانم در جنگیم با این تفاوت بجای گلوله و موشک،فیلم و بازی و نرم افزاروالانم شبکه های اجتماعی وخیلی خیلی چیزهای دیگه است،زخم گلوله های جنگ سخت، باارزشه ولی زخم گلوله های جنگ نرم، ننگه و عار،مراقب باشید زخمی و قربانی جنگ نرم نشید.حتی بارهای بار حضرت آقا هم راجع به این مسله صحبت کردند که من یه قسمتش رو اینجا نوشتم.
(حضرت امام خامنه ای:
در جنگ نرم، شما جوانهای دانشجو افسران جوان این جبهه اید. افسر جوان تو صحنه است، هم به دستور عمل میکند هم صحنه را درست میبیند، با جسم خود و جان خود صحنه را می آزماید. لذا اینها افسران جوانند، دانشجو نقشش این است.)
دوستانم برای اینکه اطلاعات کامل از وات ساپ و جواب سوالاتتون و استفتا رهبری و چگونگی درامد این شبکه های اجتماعی و... کسب کنید،به این آدرس مراجعه کنید،انشاالله مفید واقع بشه.www.whatsap.blog.ir
مرگ بر اسراییل.
سلام
خوب بود به جای شعار دادن با چندتا سند و مدرک قطعی مطلبتون رو بیان میکردید.
خوشحال میشم اگر سندتون رو برام بفرستید.
دوستانی که منبع خواسته بودند توی سایت اپارات                         "واریز بیست سنت به حساب رژیم صهیونیست "رو سرچ کنند
سلام دوست عزیز.من پیشنهاد می کنم به جای حذف کردن از این محیط و محیط های مجازی دیگه که اونا طراحی کردن علیه خودشون استفاده کنیم.ضمنا من فکر می کنم دست مافیای بزرگی تو کار هست که نمیزارن یه نرم افزار خوب طراحی بشه وگرنه ما نیروهای متخصص و متعهد کم نداریم مثلا بیسفون بسیار ضعیف عمل کرده به علاوه یکی از استیکراش به اسم جوات هست که مدتهای مدیدی است که همگان سعی کردن به خاطر کوچک نمودن نام امام جواد (ع) از اذهان پاک کنن اما طراح بی تعهد به این نکته دقت نکرده.منتظر پاسختون هستم.با تشکر
سلام دوست عزیز.من پیشنهاد می کنم به جای حذف کردن از این محیط و محیط های مجازی دیگه که اونا طراحی کردن علیه خودشون استفاده کنیم.ضمنا من فکر می کنم دست مافیای بزرگی تو کار هست که نمیزارن یه نرم افزار خوب طراحی بشه وگرنه ما نیروهای متخصص و متعهد کم نداریم مثلا بیسفون بسیار ضعیف عمل کرده به علاوه یکی از استیکراش به اسم جوات هست که مدتهای مدیدی است که همگان سعی کردن به خاطر کوچک نمودن نام امام جواد (ع) از اذهان پاک کنن اما طراح بی تعهد به این نکته دقت نکرده.منتظر پاسختون هستم.با تشکر
۲۸ دی ۹۳ ، ۲۲:۰۰ امیرمحمود حسین زاده
سلام ....
برای جلوگیری از انتشار وایبر و کمکی بزرگ به وطن :
این برنامه اندروید را منتشر کنید تا نظر دیگران را درمورد وایبر عوض کنید :
http://yasupload.ir/uploads/oywwl4f61wt2hpxr0qy.apk
سلام من با اینکه اصلا طرفدار خامنه ای و امثالش نیستم و فقد ب خوده اقا امام زمان اعتقاد قلبی دارم...چون این رهبری ک ما دیدیم اگر رهبر بود میتونست جلوی خیلی از این بی بندوباری ها و ماهواره ها و این برنامه های مزخرف ک خونواده هارو از هم پاشیده بگیره ولی فقد میره بالا منبر وحرف میزنه یذره ب فکر وضع جوون ها و این مملکت و این جنگ نرم این جنگ نرررررررمممممممم نیست
میتونی کامنتمو حذف کنی برادر ولی من از اولشم از این برنامه ها نداشتم و هیچ وقتم نصب نمیکنم وووو با افتخار تمام داد میزنم ک عضو هیچکدوم از این اراجیفه خونه خراب کن نیستم..
وجود این برنامه ها نه تنها باعث کمک ب اسراییل بلکه مهم تر از این باعث از هم پاشیدگی کانون خانواده میشه.
درود ب تمام مردمی ک این برنامه هارو ندارن.
لیلا ...پرستار و خدمتگزار مردم ایران و خانوم حضرت زینب.
یا علی1
پاسخ:
بسم الله الرحمن الرحیم
سلام علیکم

خواهرم...شما که حضرت زینب و حضرت حجت رو الگو خودتون قرار دادید باید به این نکته توجه کنید اگر هم حضرت اقا رو قبول ندارید از کلمه اقا به همراه نامشون استفاده کنید اقای خامنه ای نه خامنه ای...
نکته دوم وظیفه رهبر یه مملکت چیه؟اقا فرمان میدن امثال من و شما باید عمل کنند...

موقعی که بنده هنوز نمیدونستم جنگ چیه اقا در مورد جنگ نرم و تهاجم فرهنگی هشدار دادند بی انصافی نکنید...البته دغدغه شما برام قابل احترام و تحسین بسیار است...

اما انصاف هم خوب است...
شرمنده
التماس دعای فرج

یاحق
۰۸ اسفند ۹۳ ، ۱۵:۴۶ رفیعه سادات
من همین الان به دفتر اقا زنگ زدم...گفتن اگه اطمینان پیدا کنی که اسراءیل سود میبره داشتنش اشکال داره...منم همین الان میخوام برم پاکش کنم....

حذف یعنی فرار از جنگ!
بیایم فرهنگ سازی کنیم.. اگه من پاک کنم ایا بقیه دیگه وارد شبکه های اجتماعی نمیشن؟؟ شیعه باید از فرصتا استفاده کنه.. 
نه اینکه راهو باز بزاره برای دشمن..من پاک نمیکنم
و همین یه سلاحی رو که دارم رو ازش بهره میبرم..دور و بری هامو اگاه میکنم
پاسخ:
بسم الله الرحمن الرحیم
سلام

توجیه نکنید. . . ما هم داریم کار میکنیم. . . بدون وایبرم میشه. . .کسی فرار نکرد. . . هر چه قدر کار کنید در زمین دشمنید

یاعلی
سلام 
از وبلاگ ما هم دیدن کنید
شعر آئینی
قرآنی
سیاسی ...

http://ghalam312.blog.ir/
۰۴ ارديبهشت ۹۴ ، ۲۳:۴۹ سیدعلی هاشمی
من که از همون اول نداشتم خدا رو شکر یعنی نخاستم که داشته باشم 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی