پیرو موعود

مذهبی بسیار است؛باید مذهبی ها را مهدوی کنیم

پیرو موعود

مذهبی بسیار است؛باید مذهبی ها را مهدوی کنیم

پیرو موعود

--=بسم الله الرحمن الرحیم=--
دستنوشته های یک گنهکار پشیمان . . .
جنگ هنوز ادامه دارد . . .
در های شهادت باز باز است . . .
#قرارناالمقاومه
#المقاومه_حتی_الفرج
ما میخواهیم علی اکبر های امام زمانمان باشیم
پیرو موعود
یاحق

حاج حسین . . .

جمعه, ۲ مهر ۱۳۹۵، ۰۲:۱۰ ق.ظ

بسم الله

اولین باری که دیدمش نمایشگاه رسانه دیجیتال بود

یه نامه نوشته بودم...رفتم جلو دادم به حاجی گفتم حاج اقا اینو بخونید لطفا ، دست کشید رو سرم و گفت چشم عزیزم نمیدونم چی شد یهو بغلش کردم گفتم فدات بشم! این صحنه و این کار از منی که این کلمه رو شاید در طول زندگی جمعا 10 بار اونم کلا برای 3 نفر به کار بردم آن هم به زور واقعا عجیب بود...

امشب دوباره دیدمش ، قرار گذاشته بودیم کهف بریم پیشش بالا بودم گفت حاجی اومده دفتر خوابیده رفتم پایین پشت در اتاق ده دقیقه ای منتظر بودم از در اومد بیرون و بغلم کرد و چهره خندونش مثل همیشه شدیدا آرومم کرد و باز بدون اراده گفتم حاجی فدات بشم! ... 


توی تمام لحظه هایی که خسته شدم و کم آوردم وقتی سخنرانی حاج حسین رو شنیدم خجالت کشیدم و دوباره شروع کردم ... صبحت های حاج حسین بود که الان به همون اندازه که به خدا ایمان دارم به این ایمان دارم وسط میدون جنگم ...


پی نوشت : دلم برای نفر دوم از اون سه نفر خیلیییییییی تنگ شده اما چه کنیم انگار زمین و آسمان دست به دست هم داده که این دل آرام نگیرد . . . 

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

کاملا بی ربط :

بیا...

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 

یاد کامنت های شهدا بخیر😢😢😢

۹۵/۰۷/۰۲ موافقین ۱ مخالفین ۰
محمد جهاد | مَـأمـولـ |

نظرات  (۱)

۰۲ مهر ۹۵ ، ۰۴:۵۱ محمد آذرکار
خدا قوّت.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی